26. december 2013

SÅ HELDIG HAR JEG LOV AT VÆRE..

Det bedste er jo bare kreagaver. I år var jeg så heldig at svigerinde og svoger havde lagt et mai tube scarf strikke kit fra Yarnfreak under juletræet. Kittet indeholder det lækreste Indiecita Alpaca uldgarn i skønne farver. Jeg havde desværre ikke lige husket inden jeg skrev ønskesedlen at jeg faktisk ikke har den rigtige rundpind, så nu går jeg lidt hvileløst rundt og venter på butikkerne åbner så jeg kan få købt én. Jeg glæder mig så meget til at gå i krig med den og ikke mindst til at slynge den om halsen i den kolde vinter, der dog endnu lader vente på sig.
Mine forældre havde lagt Politikens Strikke- og hæklebog under træet, så nu håber jeg på at finde svar på alle mine mange spørgsmål, store og små når jeg svinger garnet.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar