24. juni 2015


VÅGNER OP TIL DÅD?

Min blog her døde nærmest før den var startet op. Den oprindelige tanke var at bidrage til alle de andre inspirende mennesker, der så gavmildt deler ud af deres kreaeventyr, til min og andres stores fornøjelse. Jeg tænkte at jeg da også skulle vise hvad jeg laver for hvem ved, det kunne jo være der var nogen, der kunne blive inspereret af mig også.
...MEN... Så startede jeg op på et nyt job, og det blev aldrig lige til at poste mere herinde. Instagram er blevet min måde at sprede kreaglæde, og bloggen er blevet glemt :(

Jeg postede så på instagram en fin lille improviseret striksag lavet på kun ét nøgle DROPS lace, og så tikkede det ligesom bare ind med forespørgsler på en opskrift, som jeg jo så ikke har, da den jo bare er skabt "on the fly".. Nu har jeg taget meget sammen og fået den skrevet ned på papir, og den er klar til at blive strikket af en masse strikkeglade kvinder, der lige har et nøgle DROPS lace, der skal bruges på en lille sommerbluse. 

Mit håb er nu at jeg med denne post, får skudt gang i min blog igen.
Solen skinner og humøret er højt! - Det kan kun blive en god bloggertid der går mig i møde :D

Opskriften finder du her: SOMMERBRISE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar