1. september 2015

HÆFTE ENDER

Jeg er dårlig til at tage mig sammen til at hæfte ender. Det er dumt, for fine ting ligger glemt hen og kommer ikke i brug.
September skal blive måneden hvor jeg laver om på det! Jeg vil afslutte projekter og hæfte ender!
Første færdige projekt blev mine flyttestrømper.  De blev strikket mens vi flyttede.  Alt var pakket ned, så strømper var et fint lille projekt at have gang i, der sagtens kunne ligge i en jakkelomme.
Strømperne er strikket fra tåen og op på rundpinde og med "magic cast on". Jeg har prøvet dem undervejs så de er custom fit og jeg har prøvet mig frem med forskellige hæle jeg fandt på nettet. Næste par jeg strikker bliver gode tror jeg og så tænker jeg da, det skal skrives ned og postes.
Det frister at strikke flere, nu hvor jeg har fået fingrene i disse, så nu må vi se hvor langt jeg når med kun at afslutte projekter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar